Intel·ligència Artificial Generativa, una mirada crítica. Presentació del número 199 de la revista Mosaic.

CAT

Taula rodona de presentació del número 199 de la revista Mosaic, dedicat a la intel·ligència artificial generativa. Hi participaran David Casacuberta, editor convidat d’aquest monogràfic, Ferran Adell, un dels autors del número de la revista i els directors de la mateixa: Paloma González i Joan Soler-Adillon, entre d’altres.

Amb textos d’experts de la UAB, UPC, ELISAVA, la UOC i la Università di Pavia, es tracta d’un volum on es parla des de les problemàtiques, fictícies i reals, associades a la IA Generativa, fins a les paradoxes que poden generar els contextos creatius on la IA acabi sent l’agent principal tant en la generació com en la recepció del contingut.

Aquests i altres ingredients, així com una mirada posada a les noves eines que puguin sortir fins llavors, i un debat al voltant de la IA generativa que sens dubte estarà d’allò més viu, conformaran el nucli d’una trobada que vol contribuir a un diàleg que vagi molt més enllà de l’enlluernament inicial o la recepció acrítica de la tecnologia.

ES

Mesa redonda de presentación del número 199 de la revista Mosaic, dedicada a la Inteligencia Artificial generativa. Con la participación de David Casacuberta, editor invitado de este monográfico, Ferran Adell, uno de los autores del número de la revista y los directores de la misma: Paloma González y Joan Soler-Adillon, entre otros.

Con textos de expertos de la UAB, UPC, ELISAVA, la UOC y la Università di Pavia, se trata de un volúmen donde se habla desde las problemáticas, ficticias y reales, asociadas a la IA Generativa, hasta las paradojas que pueden generar los contextos creativos en los que la IA acabe siendo el agente principal tanto en la generación como en la recepción del contenido.

Estos y otros ingredientes, así como una mirada puesta a las nuevas herramientas que puedan salir hasta entonces, y un debate en torno a la IA generativa que sin duda estará de lo más vivo, conformarán el núcleo de un encuentro que quiere contribuir un diálogo que vaya mucho más allá del deslumbramiento inicial o la recepción acrítica de la tecnología.

Inscripcions: